

Saçlarım yukarıda attıgım şekilde. Bi altta attıgım renge boyatmalı mıyım. Yıllardır aynı saç aynı boyda kullanıyorum. Nasıl bir değişiklik yapabilirim. Aşağıda attıgım gibi yapmalı mıyım


Saçlarım yukarıda attıgım şekilde. Bi altta attıgım renge boyatmalı mıyım. Yıllardır aynı saç aynı boyda kullanıyorum. Nasıl bir değişiklik yapabilirim. Aşağıda attıgım gibi yapmalı mıyım
Attığın saçları çok beğendim renk harika ama ben zamanlama açısından başka bir öneri yapacağım. Hep bu boyda kullandığın için bence önce kısaltıp farklı bir model dene. Aradan bir süre geçtikten sonra bu rengi yaptırıp 2 farklı zamanda değişiklik yapmış olursun. Kuaförüm, kendime bile yapasım geldi 😃
Yaa 😊 teşekkürler öyle yapayım. Peki küt haric önerebileceğiniz bir saç modeli var mı
Teşekkür ederim

bence bu model yaptır rengini de ten rengini göremediğim için bi şey diyemiyorum ama sanırım esmere yskın kumralsın attığın fotodaki saçın en alt rengi aşırı güzel ve yakışır gibi geldi
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
kakül yapın manzara güzelmiş bu arada
Aşağıda attığın resimdeki gibi yapmak yerine saçlarını kısaltıp boyatman çok daha farklı bir yenilik olabilir
Hangi renge boyatmalıyım. Bir fikir verir misin
Mor
Bence katli kestirebilirsin, resimdeki boyalı saç da çok iyi.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Yaptır güzel bi Sombre örneği yakışır saçına zaten dipleri aynı tonlar aşşa yukarı
ten rengini gordugum kadariyla biraz daha kisaltip daha acik kumral-kahverengi tonlarda boyayabilirsin
Teşekkür ederim
Sakın kesme ama ne yaparsan yap çünkü uzun güzel oluyor yani kısa da ama şimdi uzunken uzun kalsın 🙃
Teşekkür ederim
Senin neden toton yok:D
Çünkü yok 😂
Aman uğraşamam seven böyle sevsin
Yok ya öyle dertlerim yok
Böyle de iyi
üç numara yap
ombre sombre olmali
Pempe at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?