Saçlarımın rengini açtığıma pişman oldum, nasıl eski saçıma döneceğim?

Bakır yaptım rengi güzel oldu okey ama banyodan sonra ıslak saçla taradığımda lastik gibi oluyor resmen. Kuruduktan sonra gayet sağlıklı ve canlı duruyor. Ama eski saçımı da özlemedim değil (siyaha yakındı) ne yapacağım?
Saçlarımın rengini açtığıma pişman oldum, nasıl eski saçıma döneceğim?
Cevapla