Yemin ederim ben malım ya depresyona girdim saçım aynada saçımı kesme kararı aldım dibimden kesmişm nası gizlice ya da kaynak takılır mı bilmiyorum

Yemin ederim ben malım ya depresyona girdim saçım aynada saçımı kesme kararı aldım dibimden kesmişm nası gizlice ya da kaynak takılır mı bilmiyorum

Selam gadası 🙃
Dünyanın sonu değil ki. Böylesi durum hemen her insanın başına gelebilir. Sonuçta saç kökleri seninle beraber yeniden eskisi gibi harika canlı saçların olacaktır.
Teşekkür ederim ilk defa güzel Bi yorum aldm
Üzme kendini bu hayatta senden değerli bir şey yok
Cevap
6Cevap
Tel tokayla tutturabilmen mümkünse 1-2 ay idare et, sonra hafif uzar normal kahküle döner. Normal kahküle dönmezse mikro kahkül olur ama olur. Hiç kendini üzme. Kökü sende 🙏 soracağın bir şey olursa yaz, kuaförüm
Çok teşekkür ederim tavsiyeden önce destek oldunuz için Allah razı olsun çok ihtiyacım vardı
Kökü sende uzar o zamana kadar tel tokalarla içe doğru tuttur
3 cm olsa bile takılır ama önler olduğu için kaynak çok belli olur
İşte bende oda yok az kaldı kendi mi de kescem ben harbi malım
Saçına illa farklı modeller de yakışır kuaförene danışabilirsin
ayy ben biile fena oldum
Bişey olmaz kökü sende değil mi
Kökü sende knki sıkma canını
Allah razı olsun 2 sene evden çıkmam en fazla demi
Kuaföre git olur bir modele göre ayar versin
Kazıt.
Bişey olmaz bee
Tabi efenim tabi
Foto isteriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?