saç diplerimi açmak istedim önce düz normal beaulisin küllü açık sarı boyasini kullandim tüm saçımda ama diplere pek etki etmedi sonra oryelle actim dipleri yine beaulisin boyasiyla boyadim ama turunculaşma karşıtı mavi boya ayarını kaçırmışım saçım mavi oldu aklim cikti oryeli boca ettim saçıma eşit olmadi sürekli sürekli yikiyip bida oryellemistim esit olmayan yerleri cok yiprattim yandigindan emindim fakat bisey olmadi yiprandi sadece ama varya saclarim rezildi heryeri farklıydı gittim elseve in ekstra küllü sarı 8.11 boyasiyla boyadim ertesi gece sonrasında bekledim 4 gün sonra yıkadım boya aktı grimsi olan saç yine sarılaşmıştı gittim beaulisin küllü açık sarı boyasini bidaha kullandim sac diplerim tupturıncu igrenc bi haldeydi kafayi yedim sabahı bekledim 11 gibi evde olan rena color un 7.0 kumral boyasını azcık oksidanla (sanırım oksidan bozulmus olabilir sisenin dibinde kalani kullanmistim, gri boyadan azcik kattım mavidende kattım sonra sac kremi döktüm cok az ılık su ile karıştırdım diplere uyguladim) keşke hiç diplere girmeseydim daha iyiydi hiçbir fark yok dibim gelmiş gibi yine ayni ben bunu nasil düzeltebilirim köklerdrn itibaren sari olmasini istiyordum hani ayni acik olmasin zaten hafif koyu olsun dipleri ama cok az bi kisim koyu olsun istiyorım kuaföre gitme imkanim yok cevredeki kuaförler beceremiyo annemin sacini hep doreleştirdiler düzgün yapanlarda aşırı pahalı ona bütcem yetmiyor lütfen yardim edin napmaliyim




Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer