Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?

Bir 5-6 ay öncesinden saçımı açtırdım ve saçım aşırı yıpranmış bir şekilde duruyordu. O kadar güzel buklelerin vardı ki anlatamam şu an saçım yeni yeni kendine geldi. Tabii ki eskisi kadar kıvırcık değil. Şimdi saçlarımın dibi çıktı. İyi ki ombre bir şekilde yaptırmıştım çıkan saç çok fazla göze batmıyor fakat tekrar boyatmanın zamanı geldi ve bu sefer saçımı kurtaramayabilirim yabancı bir sayfayla karşılaştığım daha sonra bu istediğimin çok da imkansız olmayacağını düşündüm. En az zararla nasıl tekrardan saçımı boyatabilirim?

Bakar mısınız nasıl saç eskisinden de daha da kıvırcık olabilir hem de boyattılar. Sayfanın ismi= biancantanhedehair
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Güncellemeler
+1 yıl
Öneriniz için teşekkür ederim 😊
Kıvırcık saçıma zarar vermeden nasıl sarıya boyatırım?
Cevapla