Saçlar ıslakken mi taranmalı yoksa tamamen kuruyunca mı?

Islakken tarayınca saç telleri kırılıyormuş bu yüzden kuruttuktan sonra tarama öneriliyor. Ben rutinimi kuruyken tarama olarak değiştirdim. Siz ne yapıyorsunuz?

Saçlar ıslakken mi taranmalı yoksa tamamen kuruyunca mı?
Saçlar ıslakken mi taranmalı yoksa tamamen kuruyunca mı?
Cevapla