Islakken tarayınca saç telleri kırılıyormuş bu yüzden kuruttuktan sonra tarama öneriliyor. Ben rutinimi kuruyken tarama olarak değiştirdim. Siz ne yapıyorsunuz?

Islakken tarayınca saç telleri kırılıyormuş bu yüzden kuruttuktan sonra tarama öneriliyor. Ben rutinimi kuruyken tarama olarak değiştirdim. Siz ne yapıyorsunuz?

Ben hafif nemliyken bakım yağı, serum falan sürüp tarıyorum. Bana iyi geliyor, çok da takılmamak lazım.
Cevap
3Cevap
Bence hafif ıslakken taranmalı
hafif nemliylen kurumaya yakınken taranmalı diye biliyorum
daha yumuş oluyor saçlar o zaman
Ben bazen ıslakken tarıyorum bazen kuruyunca tarıyorum değişiyor
Islakken tarıyorum daha iyi bence
sık seyrek olmayan saçlar ıslakken taranmalı
Islak taramak lazım bence
ıslakken tarıyorum ben
Ben taramıyorum 😎
nemliyken bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?