
#Edamedasaçbakım 💇♀️❄🤍

#Edamedasaçbakım 💇♀️❄🤍
kışın soğuktan dolayı saçlarım çabuk yağlanıyor
bu yüzden saç yıkama durumum daha çok oluyor
sadece saçımı yıkayarak bakımını yapabiliyorum :)
Kötü bir alışkanlığım var sigara. Sigara özellikle kapalı mekanlarda içildiğinde saçlara kötü koku , kır ve sertlik veriyor bu kışın daha çok oluyor. Hergün iki defa duş aldığım için sorun olmuyor.
Eig için teşekkür ederim 🤗
Mutlu sabahlar 🙏
Saçlarımı severim ayda bir iki defa sirkeyle ovarım şamupuan kullanmam genelde sabun çeşitlerini tercih ederim. Avokado yağlı, hindistan cevizli, eşek sütü sabunu, aloevera gibi.
Selam gadası 🙃
Elbette kışın saçlar daha çok yıpranıyor. Haliyle daha çok özen göstermek gerekir.
Cevap
11Cevap
Özen gösteriyorum
Kış Ayına özel Değil sadece Her zaman saç bakımına özen gösteririm 😊
Farketmiyor benim için, bakımlarım yaz ve kış aynı.
Yaz kış her zaman özen gösteririm.
Fix yaz neyse kış mevsiminde de aynı
her mevsim aynı
Hayır. Özellikle bişey yapmadım
En ufak bir kaşıntıda go to Shower
Hayır
Evet
Ekstra birsey yapmam
özen göstermem
Yok uğraşmam
Yooooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?