Depresyondan çıkış biletiniz mavi saç rengini seçmek olsa, ne karar verirdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Depresyondan çıkış biletiniz mavi saç rengini seçmek olsa, ne karar verirdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Depresyondan çıkış bileti mi yakında randevusuz almazlar bizi 😄
Kendimi mavi saçla hiç düşünemiyorum o yüzden kalsın diyorum.
Cevap
2Cevap
Genelde sarı saç
Depresyonda kalmayı tercih ederim. Mavi saç falan istemiyorum.
Depresyona girmeyi beklemem çıkmayıda her tonu kullandım marjinal olan çünkü kendimi seviyorum renkliyim soluk renklerle içe kapatamam kendimi
Depresyonda kalmayı tercih ederim.. Keyifli günler..
Boya almaya giderim hemen
pembe yapmaya karar verirdim :D :D
Ben pembe istiyorm
Ömür boyu depresyonda olurdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar