
bazen çok yakıştırıyorum farklı renklerı kısa saçları vs

bazen çok yakıştırıyorum farklı renklerı kısa saçları vs
Ben asla pembe renge veya başka bir renge boyamam. Ben renkli saç rengini pek sevmiyorum o yüzden asla saçımı renkli saça boyamak istemezdim. Bence renkli saç çok çocuksu duruyor diye düşünüyorum ben. En güzeli bence normal saç rengi diye düşünüyorum. Renkli boya bence insanı biraz çocuksu gösteriyor diye düşünüyorum ben.
renkli boyayan adidir e kadar gıdıyordu muhabbet :D
Cevap
7Cevap
kumral
saçlarımın doğal rengini sevsemde illa bir renk yapacaksam gri yapardım shshs
pembe yap sen
çocuk gibi be o
cok mu buyuksun sen :D
yaşım çocuk haklısın shdh
Ben genelde yapıyorum o çılgınlığı kırmızı yapmıştım en son
kırmızı cok buyuk cılgınlık degıl ya :D
Benim 30/12 randevum var platin sarı yaptircam galiba ama emin degilim
yanı yuze gore de cok onemlı tabı kı sac rengı
görmedıgım ıcınde yorum yapamıyorum :)
hmmm :D tam bır platın hatunu :D
valla dedıgım gıbı gormeden gercekten zor yorumlamak :) ıns ıstedıgın gıbı olur :D
Saçlarım yeterince çılgınlık gördü, artık ellemem 😐
Sen al battaniyeyi dizlerine örgü ör
ben bir ara saçımı sütlü kahveye boyatmak istedim ama çılgınlık yaparsam eğer karamel rengi olur sanırım
Kızıl yaptırmıştım 2/3 yıl hep kızıl kullandım önce ufak parçalar sonra hepsi derkeenn en son kendi rengi aksın istedik , boyamiyorum artık
mantıklı kızıl sıyah bular guzel renkelr
Şarap kızılı. Belki bir gün. 😄
hadı bakalım
Bir çılgınlık yapıp tarçın bakıra boyadım.
Süper
Ay fotoğraftaki çok iyi
bence de :D
morphinechild sarkısı geldı aklıma senı gorunce dur dınleyım
Siyah üzerine mor ya da mavi
guzelmıs
Küçük bi kısmını mor yapmıştım yetti
ahahh heves alındı yeter :d
Saçın yapısı bozuluyor yoksa heveslik değil
dogru tabı
Buz mavisi rengine ya da gri renge
olabılır :D
Mavi ya da kül grisi.
kahverengi olurdu heralde ya da mavi
Gri 😄.
yakısır mı bılemedım :D
Yakışırda saçlarımı doğal renginde seviyorum kıyamam.
Mor..
super
Siyaha
olabılırmıs
Beyaza
yakısır mı bılemedım
Kızıl
benım kızıla zaafım var ya :)
sarııı
sarı guzel renk
Kızıl
kızıl sana yakısır aslında sarından pembeye dogru da gıdebılırsın
Sarı
sarı sana gıtmez gıbıme gelıyor bıraz daha koyu renkler daha agır bır hava katıyor
Yeşil ya da mavi
Mor.. mavi
Asla boyamam
Bu hali iyi
Siyah lsmzöxöföv
Yeşil 🍀
Pembe mavi 🤗🤭
Gümüş gri 😂😂
mor da gıder sana :D
Fazla marjinal olur ya😂
gümüş gri olmaz yanı sdajdah :D yüzüne daha yakısır
Kizil
kızılı cok severım ben
Gümüş gri ya da mor
yaptır kız :D
Lacivert
lacivert neziko
Jvakzvsndb
cok guzel anıme
İzledin mi
Evet ya bayılıyorum
şu an bıle anıme ızlıyorum ben :D
En iyisi
Hangisini izliyorsun şu an
Saihate no Paladin 2. Sezon 8. Bölüm
Aklıma geldi anime diyince jujutsunun yeni bölümü çıkmıştır gidip izliyim teşekkürler
git izle :D kapısma var
İzledim
Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! buna da baslayabılırsın
Önce bir izlediklerimi bitireyim
İzlerim dediklerini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?