Kızlar artık doğal saç renklerini kullanmayı daha çok tercih ediyor. Sarışın kadın güzeldir algısı yıkıldı mı?

Kızlar artık doğal saç renklerini kullanmayı daha çok tercih ediyor. Sarışın kadın güzeldir algısı yıkıldı mı?

ne sarı saçı ya. Herkes herkese benzedi herkes çakma bence gerçek sarışın kalmadı valla sarışınları sevmiyorum doğall sarılar güzel beyaza dönük sarı saçlar kat gibi tenler.
ben esmerlerden yanayım millet daha çok sarıya boyatsın ben iyice siyaha 😂😂😂
Koyu kahve seviyorum ben
Sarışın olacağız illa diye diye kafa da bir tel yanmadık saç kalmadı yıllarca kadınlar da..😂
Birde artan fiyatlar da etken oldu..
Bildiğim kadarıyla artık bu işlemler en kısa saçta bileen az bin TL den başlıyor.
Evet ama işi bilen biri orielle bu işi çok ucuza da getirebilir.
bundan bir 10 yıl öncesine kadar sarı saç furyası vardı herkes saçını sarıya boyatıyordu artık o furya bitti şimdi insanlar doğal saçı tercih ediyor zamanla güzellik algısı değişiyor işte
Evet esmerler bile sarışın oluyordu kaşlar siyah saçlar papatya
evet çok yapmacık gözüküyor öyle ama ben saçlarımı biraz koyulaştırmak istiyorum şu anda açık kahve ailem izin vermiyor saçımı boyatmama saçımı boyatabilir miyim dedim senin saçına sıçayım bok rengi olsun dediler
Nasıl bir tepki o 😱
hep öyleler ki
sarışın kadın doğal sarışınsa güzledir, dipleri çıkmış zebra gibi gezen türleri değil :)
belki doğalın daha çekici olduğunu anlamaya başlamışlardır
Bugün metronun oraya ders çıkışı gelen ünili gençlere bakıyorum. Hep kahverengi saç vardı. Eskiden reşit olan papatya gibi olurdu 🤣🤣
Ahahaha imana gelmişler demek sonunda
Kendileriyle barışmışlar bu güzel :)
Cevap
7Cevap
Sıkılmış olabilirler. ama sarışın saçlar en güzeli bence
Sen doğal sarışınsın galiba :)
Evet ama bazıları kumral diyor hangisi anlamadım :)
Açık kumralsın. Onlar sarışın oluyor :)
Teşekkürler :)
Rica ederim 😇
Doğal sarışın kadın güzeldir her zaman bu böyle oldu. Herkes aslında yapaylıktan sıkıldı. Doğal durmayan ne varsa uzak duruyoruz artık.
Boya olsa bile kahveler tercih ediliyor hep.
Ünlülerde de bir sarışın seda sayan kalmış bakıyorum :)
Tenine zıt renk seçip yaşından olgun görünen tipler çoğaldı, ben bile sarı rengi talep etmiyorum. Kızıl, siyah daha cool renkler tercih ediyorum.
Evet kızıl da herkese yakışmaz ama yakışanı da şaha kaldırır
2 senedir kızıl tercih ediyorum yine tercih edeceğim tenime uyduğu içinde elbette.
Beyazsın o zaman 😍
Evet 😊
Çakma sarışınların cezbediciliği azaldı demekse.
Öyle oldu şu sıralar
Afedersin de suratı esmer biri saçını sarı yapsa ne yani gerçeğin farkına varmışlardır
Eskiden ısrarla yaparlardı
Artık çoğu kız sarı yerine kızıl ve kestane rengine hevesli gibi sanki...
Evet daha doğal duruyor diye muhtemelen
Aynen, sarı saç bazı tenlerde çok sırıtıyor. Zaten genelde de sadece sütbeyaz tenlilere gidiyor. Düşünsenize bir Hintlinin sarıya boyadığını😂
Evet uyumsuz duruyor
Artık sıkıldı millet çünkü
Evet fazlasıyla...
Doğal sarışınların yerini tutmuyor. Çok yapmacık duruyor. Doğal renkler daha güzel oluyor
İyi olmus cogu itici gorunuyordu zaten
Kesinlikle çoğu iticiydi
Kandıramazlar bizi orijinalini anlarız
Anlarız tabii
Kendine yakışanı daha kolay fark ediyorlar diyelim
Muhtemelen öyle
Baydı artık çünkü. Sarışın modası geçti.
Evet geçmiş gerçekten herkes kahverengi
O kadar yapay geliyor ki leş
Evet çok yapay
Yaşlı gösteriyor kesinlikle
parasızlık
O da etkili
Çok baydı sarı saç
Kesinlikle...
yapay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?