
Sevgilinizin/eşinizin saçını taramak hoşunuza gider mi, peki ya aynısı size yapılsa nasıl hissedersiniz? Ben pamuk gibi olurum..

Sevgilinizin/eşinizin saçını taramak hoşunuza gider mi, peki ya aynısı size yapılsa nasıl hissedersiniz? Ben pamuk gibi olurum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet gider tabii ki seve seve tararım
Bir romantik daha 🤩
Evet hoşuma gider aynı zamanda saçlarını okşamak ve saçlarıma dokunmasını da severim
Saçı döküldü ya tarağa gelecek kadar saç yok. Yoksa taranır yani niye taranmasın :)
😅😅
Dağıtmak hoşuma gider, o tarasın benim saçlarımı 😅
Ben başkasının saçımı taramasından hoşlanmam
Aa neden ki
Ben değişik biriyiöm bu konularda sanırım masaj sevmem saçımla oynanmasını sevmem :))
Hmm temas da sevmezsin herhalde
temas severim :))
Evet hem de çok 😊 Sevdiğim kız olsa Onun Saçlarına Dokunmak Öpmek Yia 🤭💕
Ben kesiyorum bile saçını evet bana da yapar istesem hoşuma da gider
Onun taraması hoşuma gider saçımla oynanmasını da severim
O harika saçlarını taramak o kadar güzel olurdu ki
İkiside olmadığı için kendi saçımı taramak hoşuma gidiyor
Bilmem ama benim saçlarımı taraması hosuma giderdi açıkçası🤔😄
Hosuna gitmeyecek kiz yoktur herhalde 😹
Bencede 😄
Önemli olan yakın olmak ve güzel zaman geçirmek çok hoşuma gider
Tabii
Taramak kesmek fönelemek bayılıyorum ben eşim olacak kişiye duyurulur 😂😂
Kuafor hizmeti ayaginiza geldi huuu 😹💫
Cidden ama saç kesmek kadar beni rahatlatan bir şey yok saçla uğraşmayı çok seviyorum
Evet oyle
Senle evlensek saçların her zaman mükemmel olur
Niye kuaför müsün
Hayır ama bu konuda çok yetenekliyim.
Tm 😹
Evleniyor muyuz şimdi ben anlamadım 😄😄😄
Yoo
AA ne demek yoo kahve yap ama çok tuz atma. Geliyoruz
Bilmem. Ama saçımla oynanması hoşuma gider.
Uykun mu gelir
İlginçtir ama kendimi güvende hissediyorum. Uykum gelmez cıkss
Ben kendimi guvende hissedince uykum geliyo😹
Yaa foto çok tatlı yiceeemmmmm😍♥️♥️
Eveet😹🤩
Ayyy, çokkk isterimmm😍😍😍
Yaa dimii🤩
tararım oynarım da
Nekaa hoş 😹
Sevdiğimin saçını taramak isterim tabii
Kim istemez..
Çook güzel saçları var hoşuma gider
🙂🙂
Yikarimda kuruturumda
Şekil de verir miain 😹
Onu beceremiyorum ya 😅😅😅
Tühh ama olsun 😹
Yani niye yapmayayimkii önce eşime sonra bı başka kıza başka kizinkine sekil vermeyi bile ogrenirim😅😅 (bize benzeyen)
Ooooo
Yaa 😅
Bence çok romantik
fazlasıyla
Yeap 😹
Olabilir
Tabiki gider.
Gider
Evet
Eveett🥺
Evet gider
Bayılırım
evet hoşuma gider
Kimin hosuna gitmez ki😹
yani :)
Gitmez