
Güzellik saçtan başlar. Peki siz saç bakım ürünlerine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsunuz?

Güzellik saçtan başlar. Peki siz saç bakım ürünlerine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsunuz?
Kıvırcık saçlı olunca ne şampuanı ne yağı ne keratin bakımı bitmiyor maalesef. Saçlarım kızıl kahve boyalı olduğu için 20 günde birde kuaför masrafı çıkıyor başıma. Her şey sürekli zamlandığı için şu kadar para diyemem ne yazık ki🤦♀️
Kivircik sac iki kat emek demek zaten
Aylık bir bütçe ayırmıyorum kullandığım ürünler genelde birkaç aydan fazla gidiyor ve hepsinin bitme süresi farklı. Bittikçe yerlerine yenisini ekliyorum o kadae
Hmm guzel
Tasarrufluyum bu konuda. Her ay almiyorum da birkac ayda bir 200tl
Cevap
3Cevap
Şu an çok param olmadığı için çok ayıramıyorum ama param olsa bakım malzemelerine Bir sürü para yatırırdım
Ah ahh keşke
Bir tane şampuan tamam bitti 30 TL
😹😹
yok ayırmıyorum fazla bişi almıyorum
Ne gibi urunler kullaniyosun
Tek bir şampuan yetiyor
Keşke yetse 😹
Güzel olmak zor diyorsun
Çok
Ayıramıyorum
Aa neden
😹😹
1750
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?