Golden retriever'lar nasıl tüy döküyorsa, yaz mevsimine girince ben de öyle saç döküyorum. Yok mudur bunun çözümü?

Golden retriever'lar nasıl tüy döküyorsa, yaz mevsimine girince ben de öyle saç döküyorum. Yok mudur bunun çözümü?

Yaz aylarında artan saç dökülmesinde korkmayın...
Yaz aylarında insanlar saçlarının olduğundan daha fazla döküldüğünden şikayet ederler. Yaz ayları daha sıcak aylar ve kış ayları ise daha soğuk aylar olduğundan bu dönemlerde daha fazla saç kaybetmek tamamen normaldir. Bu saç kaybı kolayca kontrol edilebilir.
•Öncelikle saç tipinizi iyi tanımalısınız. Güneş ışınların, deniz ve havuz suyundan kuruyan saçlarınız için kuru saçlara özel formülize edilmiş şampuanları tercih etmelisiniz. Böylece gereken nemi bu tarz şampuanlardan alabilirsiniz.
•Deniz ve havuz sonrası mutlaka duş almalısınız. Tuzlu su ve klor ile yıpranan saçlara duş sırasında maske yapabilirsiniz. Böylece maskeyle birlikte saçınız yapılanmaya ve korunmaya başlar.
•Bu dönemde kimyasal ürünler yerine doğal ürünleri kullanmaya özen göstermelisiniz. Saç dökülmesinden şikayetçi olduğunuzda, kimyasal ürünleri kenarda tutmak en iyisidir. Bunun yerine Hindistan cevizi sütü gibi doğal ürünleri seçin. Hindistan cevizi sütü saçın gerektirdiği besinler açısından zengindir. Ayrıca saçı yumuşak ve kabarık tutar.
•Bakım yağlarının saçları nemlendirdiği düşünülür. Saçlar doğal nemini sudan ve atmosferden alır. Saçlarınızın nemsiz olduğunu düşünüyorsanız, sadece bakım yağları kullanmak yerine su bazlı nemlendirici koruyucu kremler tercih edebilirsiniz.
•Yaz aylarında cildimizin güneşin zararlı ışınlarından korumak için güneş kremi kullanırken aynı oranda saçımızın da bu zararlı ışınlardan olumsuz etkilendiğini unutmamalıyız. Yazın mümkün olabildiğince şapka veya eşarpla korunmalıdır.
Saça fazla kimyasal surmemek gerekiyor. Son zamanlarda yok saç sirkesi yok saç peelingi yok köpüğü kuru şampuanı vs bunların hepsi saç yapısını bozar başta güzel gözükür gözümüze ama içten ve dipten zarar verir. Saçın biraz kendi yağında durması gerekiyor hergün saç yıkanmaz min 3 gün o çok ünlü dünya yıldızları bile 5 günde bir yıkıyor kulağa hoş gelmeyebilir ama saçı sürekli yıkarsın daha çabuk yaglanir ve yapısı bozulur. Ayrıca mevsim geçişlerinde saçın öncekilere nazaran daha çok dökülmesi normaldir
Ben saç dökülme için sağlık ocağına gittim bana birkaç şey yazdı. Tüplerde Bepanthol, e vitamini ve bir şey daha işte bunlardan al. Evden de biraz yağ karıştırdım. Çay ağacı yağı, zeytinyağı, Hint yağı... Elinde ne varsa artık. Sürdüm , ertesi gün yıkıyorum. Bebek saçlarım bile çıktı. Çinko hapı al bir de umarım iyi gelir
Saçlarını iki günde bir yıka çok fazla fön tutma saçlarını yıkarken saç derine masaj yaparak yıka atıyorum kafanı islattin suyu kapat 5 dakika masaj yap sac derine çok sert olmadan hafif bası uygulayarak böylelikle kan dolaşımı hızlanıp saçları besleyen damarlardan daha çok kan pompalanicak birde şampuan yerine zeytinyağlı sabun kullanabilirsin malum diğer şampuanlar da çok fazla kimyasal var saçlara zarar verebiliyor.
Çok sağ ol kanka. Deneyeceğim.
Dene yararını görürsün bende aynı dertten muzdariptim çok fazla dökülüyordu sonradan biraz araştırdım saçı uzun tutunca da dökülme çok oluyor o yüzden hayatım da ilk defa saçımı üçe vurdum ve sana dediklerimi yapmaya başladım şu an saçlarım gayet iyi umarım sende de işe yarar ama zaman alıyor yani etkisini hemen gostermez haberin olsun ayrıca saç dökülmesinin çoğunluğu icerden sebeplerden oluyor demir çinko eksikliği vs. De olabilir onlara da dikkat et kan değerlerine baktır hem rutin kontrol olur hemde eksikse ilaç takviyesi alarak değerlerini referans aralığına geri getirebilirsin.
Rica ederim bu arada
Yaa 1 yıldır dökülme sorunum var Suanda tuzsuz sampuan kullaniyorum eczane den eczacı verdi sanki banyoda yıkarken elime daha cok sac geliyo gibi oluyo bide hic köpürmüyo temizlememis hissi veriyo. s
Kötü geldiğini düşünüyorsan kullanma bir doktora danışmanı tavsiye ederim benim bilgim çok fazla değil bu konuda maalesef
Doktora da gittim maalesef doktorun verdikleri daha kötü doktu sonra bioxcine bașlamıștım o biraz toparlamıștı oda son zamanlarda dökulmeyi artttırmıștı ama
Başka bir doktora gözükebilirsin onun dışında ne desem yalan olur ya
Cevap
1Cevap
Saçların dökülmesi iyi bir şey aslında yenileri çıkıyor dayanıksızlar gidiyor dayanıklılar geliyor.
Dogal bıttım sabunu nu kullanarak
O nedir?
El yapımı dogal bıttım sabunu Siirt te yapiliyo Mardin de de yapiliyo yalniz saclara degil vucuda da bir cok faydası olan sabun faydalarini saymakla bitmez
Fayda ediyomu acaba gercekten bittim sabunu
@SelinEce002000 evet kesinlikle
orjinali aktarlarda yok sanırım çünki ben önceden sorduğumda bittim sabunu var mı diye hepsi 5-10 liralık şey gösterdiler
@SelinEce002000 o Mardin in Sahmeran Sari Bittim sabunu dur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?