Bence hiç fena değiller.
Kelebek kesim saçlar size hitap ediyor mu?


Yani ben beğeniyorum da öyle herkese kolay yakışan bir model değil bence yakışan da gayet şık duruyor ama yakismayanda böyle durmuyor birde kişiyi olduğundan büyük gösteriyor gibi geldi bana ama genede güzel
Gayet hoş duruyor bence, keskin hatlı yüzlere özellikle.🤌
Teşekkür ederiim.💫
Küt saçlar efso oluyor
Cevap
7Cevap
Dikkat ettim de olduğundan çok daha büyük gösteriyor kişiyi
Yani katlı percemli modeller benlik degl
Evet beğeniyorum güzeller
Düz uzun saç candır :) bana daha seksi geliyor
Olm sen bunları nerden biliyon? Kelebek kesim melebek kesim?
Olm derken? Saçlar ilgi alanım.
Soy anlamında olm değil merak etme.
Mükemmel görünüyor
Bazı kadınlara güzel oluyor
Favorim..
Bana yakışan tek model
Beğenmiyorum nadir insana yakışıyor.
Bildiğin katlı kesim bu
Güzel ama herkese gitmez
Çok hos
Evet beğeniyorum
çok hoş bence
Güzel evet
Evet çok beğeniyorum
Beğenmedim
Güzel
Fena değil
Evet değişim iyidir
Begenmiyorum
Kendall'ıma yakışır bak.
Ona her sey yakisir tabi
Evet kesinlikle
Hiç güzel değil
Benim tarz
Yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?