Saçlarımı boyadıktan sonra maske sürersem boyanın canlılığını bozmuş olur muyum?

Az önce saçımı boyadım aralarına mor yapıyorum. Boya gayet güzel tuttu şimdi elseve maskesini sürüp saçlarımı tekrardan yıkarsam boyanın çoğunu akıtmış mı olurum? Yıpranmasın diye maske yapacaktım ben
Saçlarımı boyadıktan sonra maske sürersem boyanın canlılığını bozmuş olur muyum?
Cevapla