Saç ekimi yaptırdım ama ışıkta on tarafımın deri kısmı çok azcık gözüküyor. Normal mi?

Hiç kestirmedim ama ektirdiğimden beri üst tarafı kesseydim belki daha iyi olur muydu veya 3 numara falan. En azından daha bir kalınlaşma değil de daha bir canlı mı olma diyeyim işte neyse. Resim attım ayrıca ne derece gözüküyor bilmiyorum ama isteyen bakabilir elbette
Saç ekimi yaptırdım ama ışıkta on tarafımın deri kısmı çok azcık gözüküyor. Normal mi?
Saç ekimi yaptırdım ama ışıkta on tarafımın deri kısmı çok azcık gözüküyor. Normal mi?
Cevapla