Saçlarımı en son 5-6 yıl önce boyadım ve artık boyamıyorum kendi saç rengimin bana daha çok yakıştığını düşünüyorum ve insanın kendi saç rengi gibisi yok allah boşa böyle yaratmamış. İlk sarıya boyatmıştım ne kötüydü o gün depresyona girmiştim bu benmiyim diye gerçekten saç rengi değiştirmek hoşuma gitmiyor bi daha asla boyatmam
Denedim siyah ve kestane rengi denedim onlarıda beğenmedim kendi saç rengim koyu kestane ama o ahengi alamadım boyayınca seviyorum saç rengimi boyası çıkana kadar depresyona girmiştim
Öncesinde çok boyuyordum fakat üst üste değildi, ya boyanın tamamen akmasını bekliyordum ya da üstünden bir kaç ay geçtikten sonra kafam eserse boyuyordum ama şu sıralar kendi rengime dönmeyi istediğim için boyamama kararı aldım, benim işim hiç belli olmaz ama bakalım.🤷♀️
şu an için kararsızım belki sadece bir kısmını ya da tamamını, sarı ya da o tarz bir renk olabilir zaten kumral gibi normalde saçlarım, belki gri de olabilir
Ben hiç boyatmadim bugün umarım enayi değilimdir boyatmadigim için sjshshhs aslında ombre pembeye boyatmak istiyorum ama saçlarım kıvırcık yapısına zarar verirsem diye korkuyorum sence zarar verir miyim sen hiç boyattin mi?