Yıllardır saçlarıma fön çekmem :3
Saçlarınıza hangi sıklıkla fön çekiyorsunuz?


Çok nadir çünkü bana zaten öyle düz saç yakışmıyor bunu yaptırmak değilde mesela kendi saç şekillendirme makinem var onun tarak başlığı var onu kullanıyorum oda düz bir hale getiriyor ama hafif dalgalı bırakıyor o daha güzel oluyor ama böyle sanki aşırı derecede düz olunca gerçekten bana hiç yakışmıyor çünkü burnum biraz kavisli olduğu gibi ortaya çıkıyor.
Teşkirler
Arada bir fon çekerim ama genel de düzleştirici ile duzlestirrim.🌸
Teşekkürler 🌸
Ricalar
Cevap
6Cevap
Haftada iki kez yeter yakmak istemiyorum
Saçımı ısıdan uzak tutmaya çalışıyorum, benim saçlarım dökülmeye ve yıpranmaya müsait. Bu yüzden çok nadir fön çekerim.
Çekmeme gerek yok dümdüz zaten , dalgalı çektirmek istem tutmuyor dalga zaten 🤷♀️
Ciddi ortamlara girerken kıvırcık sacla giremiyorum dhdhdhhdhc o yüzden bazen gerekiyor zvvxvxc
Fön çekemiyorum kskdkcov
Fön sesi başımı ağrıtıyor
İşe giderken ya da dışarı çıkacaksam çekiyorum.
Düğünden düğüne 😂
Fön çekmiyorum, düzleştiricim var onu da arada...
En son beş gün önce çekmiştim.
Çok nadir yılda 7-8 kere belki
Şekli hoşuma gitmezse fön çekerim
Duştan sonra 2 günde bir işte
Sadece özel günlerde
Özel günde
Naaaadddiiiirrreeeennnnnnm
Özel günlerde 😉
Ayda bir iki kere
Hiç çekmem
Yılda 2 3 defa
banyodan banyoya tarıyorum anca
Çekmiyorum
Yılda bir kere
Hiç çekmedim uzun saç sevmem
Çekmiyorum
Haftada iki
Fön çektirmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar