
Erkeklere uzun saçı yakıştırıyor musunuz?

Aslında burada garip olan nokta şudur yani bir erkek Elbette saçını uzatabilir kendine göre şekiller verebilir bunda sıkıntı yok, yani sıkıntı olan Bazı erkeklerin kadınlara özgü şeyleri yapmaya kalkışması mesela kaşlarını kısaltmak küpe takmak veya çeşitli kolye takmak, kimse yanlış anlamasın kimsenin giyim kuşamı beni ilgilendirmez ben sadece kendi fikrimi belirtiyorum isteyen istediğini yapabilir. Şimdi bugün kadınların nasıl ki fazla açık saçık giyinmesi kendilerini basit bir şekilde gösteriyorsa aynı şekilde erkek için de yani böyle bir kadın gibi kaşlarını kısaltmak saçlarını uzatmak bunlar doğru şeyler değil bana göre söylüyorum çünkü Allah erkeği de kadını da belli özelliklerde yaratmış yani bunu değiştirmenin de bir mantığı yok, yok Efendim ben modaya uyuyorum Yok efendim Benim yaşam şeklim böyle orası Seni ilgilendirir ama bana soracak olursanız erkeklerin saç uzatması Elbette garip karşılanır yani şimdi bir kadının afedersiniz hiçbir rahatsızlığı yokken, Allah göstermesin kemoterapi almak vesaire mazeretleri olmadığı halde tutup da erkek gibi saçını kazıması erkek gibi takım elbise giymesi hoş karşılanmaz çünkü Allah onu kadın olarak diğerini de erkek olarak yaratmış, o zaman öyle olduktan sonra kadınlarda tutsun gerçi onu da yapanlar var da Allah ıslah etsin kendisine penis taktırıp erkeği ile ilişkiye girsin böyle bir saçmalık yok yani ha saç uzatmak o kadar kötü bir şey değil ama benim burada anlatmak istediğim nokta yani bazı şeyler de erkeklerin erkek olduğunu unutarak davranması, mesela nasıl ki kadının erkek gibi sakalları bıyıkları çıksa insanlar hoş karşılamıyor dalga geçiyor vesaire şeylerse erkeğin de şimdi bir kadın gibi davranması doğru olmaz.
Her şeyden önce bir Müslüman Allah'ın yarattığı şekilde olması gerekiyor bunu değiştirmenin bir gereği yok şimdi mesela Bülent Ersoy kendini kadın yaptı kadın oldu mu hayır Rahmi olmadığı için Bülent Ersoy da öldüğünde yıkayacak olan bir erkek ya da kadın tuttu erkek oldu erkek mi oldu Hayır yine kadın rahmi olduğu için ya da doğuştan kadın olduğu için onu da yıkayacak olan kadın Allah nasıl yarattı söyle yani onu değiştirmenin modaya uyuyorum diyerek saçma sapan şeyler yapmanın gereği yok ki Üstelik küpe takan erkekleri de uyuz oluyorum hiç yakışmıyor.
Ama dediğim gibi bu benim fikrim isteğin istediğini yapabilir ben yapmam orası ayrı bir şey
Bir ara omuzlarımdan biraz aşağı sarmıştı. Köye gitmiştim Babam görünce kızmıştı. Bir daha bu saçla bu köye gelme demişti 😅😅😅 Bakımı zor olduğu için sonradan kestirmiştim. Kızım da bana yakıştırmıyordu. Yaşlı görünüyorsun diyordu.
Neden garip karşılıyorlar? Bazıları onlar gibi olmadığımız için… Bazıları da diyor ki erkek gibi, efendi gibi tıraş ol. İronidir, bu sözleri diyenlerin peygamberi (Hz. Muhammed SAV) de uzun saçlıymış.
Bence kimin nasıl karşıladığı hiç önemli değil erkek isterse saçını uzatır isterse kazıtır yani bu kadın içinde geçerli isterse uzun yapar isterse kısa yapar saçını insan nasıl iyi hissediyorsa öyle olmalı başkaları ne diyecek diye yaşamamalı bu hayatı
Cevap
24Cevap
Türkiye’de bunuda kadınlık olarak görüyorlar saçı uzun erkekleri kadın gibi gördükleri için millet saçını uzatıp bakım yapmaya bile korkuyor
Uzatan uzatsn ama onları kısa halleriyle görmeye gözlerimiz alıştıgı icin tuhaf bulanlar olablr
Uzun saç her zaman avantajdır ve daha iyidir
erkekler dunya varoldugundan beri uzun saclidir uzun sac kadinlarin tapulu mali degil zaten... garipsenecek bir durum yok... ben cocuklgumdan beri uzun sacliyim ve hic kestirmedim saclarimi..
eskisi kadar tepki yok ama toplum öğretileri ile ileryleyen bir ülkede avrupai düşünceyi bekleyemeiz. Bazı erkrkler uzatacaksanız bakın bu saça paspal görünüyo yoksa
yakışan da var berduş gibi olanı da. bakamayacaksanız uzatmayın arkadaş ya. beceremiyosanız tavsiye alın
Evet, bazı kesinler aşırı derecede garip karşılıyor. Buna küpe takan ve dövme yaptıran erkekleri de ekleyelim. Oysa ki gayet normal bir durum
Erkek uzun boyluysa yakışır hele kasları varsa ayrı yakışır. Ben severim örerim okşarım saçlarını dermişim😛😂🔥
Bazı erkeklere cok yakışıyor. Benim eşimin ve büyük oğlumun sacları buna beniyor. Büyükler pek hoşlanmıyor ama yapcak bisey yok
Uzun saçlı erkekleri cinsel eğilimleri farklı diye yadırgıyorlar. maalesef.
Kadın saçı genel olarak uzun olduğu öyle karşılanıyor toplumumuzun kendini bilmezliği işte
Evet yakıştırıyorum hatta abim ve kuzenlerimin çoğunun saçları uzun bizde gayet normal karşılanıyor
Benimki uzun kimseyi alakadar etmez
Bazıları na hiç yakışmıyor mümkünse uzatmasın
Erkek kardeşim uzatıyor da kız gibi bu ne diyolar bazı medeniyetsizler
Bazılarına çok yakışıyor
Mesela görseldekine düştüm
Yakışmıyor herkese ama yakışan uzatsın ona lafım yok yakisanda oluyor
Kendim hoşuma gittiği için uzatıyorum. Ama evet özellikle yaşlı kesimler sanki hiç uzun sacli erkek görmemiş gibi bakıyorlar
bence bu sadece Türk toplum algısında var sac uzatan erkek kiza benze sen gay misin gibi tepkiler veriyorlar halbuki peygamber efendimizin de saci omuzlarina kadar uzunluktadır ve bence cok yakisiyor
Yakışıyorsa uzatıyorum şu an uzatma evresi tipsizlik dönemindeyim
Garip karşılamıyorum uzun saç herzaman favorimdir. Tabi yakışan var yakışmayan var.
Günümüzde erkeğin saç uzatması itici duruyor çünkü
İyi değil çünkü uzun saç
kimilerinin yüz tipine yakışıyor
Ben çok yakıştırıyorum.
Farklılık garip karşılanır hep.
Ben garip karşılamam gayet hoş oluyorlar.
evet babam sürekli kesmeye çalışıyo
Bence garip değil. Yakışana gayet yakışıyot
Adam yerine koymuyorlar ondan.
Yoo bence Johnny Depp e çok yakışıyor 🥰
Ben sevmiyorum kendimde, ama garipte değil
Bazı erkeklere uzun saç yakışıyor
Keşke uzatma gibi şansım olsa valla 😅
Yakıştırırım. Kendime yakıştırmıyorum.
Çok yakışıyor ben severim
Garip karşılanmaması lazım uzatan uzatır yahu
yakıştırmıyorum fazla
evet ya neden garip :)
Benim uzun yozgatlıyım
Sevmem çok kötü
Normalleşti
Kim dedi onu
Nerede?
bilmem
Bende hiç yakıştırmıyorum
kızlara benzemesinden dolayı karşılanıyor
Alışılagelmiş bir durum olmadığı için galiba.
kıvırcık saçlı erkekler 😋
garip olmamalı bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?