Arkadaşlar saçlarım omzumun biraz altında kumral ve düz ön kısmında hafif kat var wolfcut yaptırmayı düşünüyorum ama şekillendirmek gerekirse uğraşamam sanırım sizce?
Saçlarımı wolf cut mu kestirmeliyim yoksa düz kesim mi?
Ağğğ bu benim saç modelim 🧸 Modelin adını bilmiyordum şimdi öğrenmiş oldum xbzbsb Kendi tecrübelerimi söyleyecek olursam şimdiiii, hani şekillendirmesi zor bir model değil. Duştan sonra nemli saçlarıma hani o popüler olan fön tarağı varya onunla fön çekiyorum. Eğer uğraşmak istemezsen saçımı nemli iken örüyorum. Kuruyunca açıyorum gayet iyi oluyor, hafif kabarıyor saçlarım sonra elidorun saç güzelleştirici saç bakım kremini sürüyorum ve kabarma felan kalmıyor.