Farklı bir model deneyelim diyip sürekli aynı modele getiren kuaförlere selam olsun 😂😂Kuaföre saç kestirmeye veya boyatmaya gittiğinizde istediğiniz gibi sonuç alıyor musunuz?
Kuaföre saç kestirmeye veya boyatmaya gittiğinizde istediğiniz gibi sonuç alıyor musunuz?
Hayır ya. Gerçekten resim görmek istiyorlar bir de, gösteriyorsun “tamam ya yaparız yaparız” diyorlar sonra bambaşka bir şey yapıp gönderiyorlar. Hele bi kuaför, “olsun bu da size yakıştı” diye savunma yapmıştı, abi sen maniac mısın ya 🤦♀️ Kuaföre gitmek pişmanlıktır 😅
Genelde evet yani kanada’da çalışan buranın genelde kuaförleri yabancılar iyi değil açıkçası hatta hiç iyi değil yani güzelce anlatıyorsun ama yapamıyorlar neden bilmiyorum ama gerçekten kötüler o kadar sertifika filan alıyorlar ama gerçekten berbatler ben evde kendim kestiğim zaman daha güzel kesiyorum kafamı böyle aşağı doğru eğiliyorum uçlarından biraz biraz ama kuaföre gittiğim zaman bunu bile yapamıyorlar
genelde kendi saçımı kesebiliyorum ben :) hatta kız kardeşimin saçını da kesiyordum bi ara anneminkini de kesiyorum:) bir eğitim almadım kendi kendime öğrendim 😀 neyse işte kuaföre en son iki sene önce gitmiştim sanırım🤔