Kadınlar için olabilir sonuçta genelde kadınlar saçları için daha çok vakit ayırıyor boyama, kesim, şekil verme falan yani adeta baştan yaratabiliyorlar tabiki erkeklerde de böyle saçlarına çok vakit ayırıp yeni tarzlar yapan var ama genel olarak kadınlarda bu durum daha fazla erkeer genelde sadece uzayan saçı kısaltmak için tıraş oluyorlar o yüzden dolayı bence kadınlarda erkeklere göre daha fazla moral bozukluğu gideriliyor.
İnsanın canı sıkkın olduğu zaman kendinde değişiklik yapmak ister. Saç kestirme işlemi bu değişikliğin başında geliyor. Hem moral motivasyon açısından, hemde değişiklik açısından saçları kestirmek iyi olur.
Hayır aslında iyi gelmiyor ama böyle bir algı var rüyada saçlarını kesince sadece saçlarını kesmiş oluyorsun herhangi bir moralin düzelmesine yardımcı olmuyor ya da herhangi güzel bir şey olmuyor sadece saçını kesmiş oluyorsun bunu bu zamana kadar hiç yapmadım açıkçası hep mesela kesilmesi gerektiği zaman kestim hiçbir zaman canım sıkıldığı için saçma şekil vermedim ya da kesmedim ya da boyamadım.
Moral bozulmasına iyi gelmekten ziyade, insan kendisinde bir değişiklik yapmak istiyor, bu da ya saç kestirme ya da saç boyatma oluyor ve iyi de geliyor cidden. Kendini farklı görmek ya da farklı şeyler denemek vs. bunlar güzel şeyler...
Gelmedi iyi 10 yıldır neredeyse saç uzatmıştım ve biri yüzünden kestim haberi bile olmadı ve sadece kendi içimde kırıldım kendimi yaraladım bi önemi olmadı ve geçmedi
Bonjour! Erkek kuaförlerinin güzel saç kestiği bir gün yaşarsam mutlu olabilirim. Hem moralim bozukken saçlarımı kestirmek son şey olur aklıma gelicek. Boyatma filan düzeltebilir. ❤