Saç kesmek fazlalıklardan kurtulmak rahatlamak olabilir mi?


Evet
#SelamGençlik 🍀🍀
Bir tazelenme hissediyor insan kesinlikle
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
Çok teşekkürler 😍😍
Cevap
17Cevap
Hayır ben uzun saç seviyorum
fazlalık olacak kadar bir saç varsa evet kesmek fazlalıklardan kurtulmak demektir
ama kime göre neye göre
bazıları fazlalık olarak görmez
bazıları ağırlık yapıyor der kestirmek ister
Psikolojik olarak öyle hissettiriyor genelde saç kestirmek. Kestirince de sonra "niye kestirdimmm" diyip pişman oluyorum bazen valla😂
Kişiye göre değişir. Ben kıyamıyorum kesmeye. Uçlardan alırsam alırım arada o kadar.
Saç önemli gerçekten insanı vezir de ediyor rezil de
Kesinlikle katılıyorum bence öyledir. Bu aralar saçım uzadı ama düşüncem bu
Bence öyle şu sıralar üç numara modundayım mesela yakında gidecek güzelim saçlar.
Küçükken uzun saçlı kızlara bayılırdım kısa saçlıları hiç beğenmezdim büyüyünce anladım ki her insana çok yakışan bir tarz oluyor kimine uzun yakışır kimine kısa dış görünüşünü güzelleştiren bir şey fazlalık değildir bence
Bence başkası bu duruma müdahil olup ta kesime ihtiyaçı duyuyorsan başkalaşmayı kabullenmek yani kendini herkesin seçimi farklıdır
Bunalıma girmek demek de olabilir.
Bazen. Kırıklarını aldırmak bile harika :D
Kısa kullanıyorum ama gönlüm uzun saçtan yana
daha beter bana ağırlık çöküyor baya
Evet ama ben hiç sevmiyorum
Kendine daha ćok yakışan stili bulmaktır.
Değil
Aynen yasin saç çok oldu mu kudurtuyor
Sanmıyorum olamaz
tıraş şart
Erkekler için öyle kadınlar için değil
Olabilir evet
Sünnet gibi düşün...
Kısmen denebilir
Olabilir.
Evet öyle
Hayır
Değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?