Bence yoktur saçlar çok önemli çünkü mesela kimse böyle uzun hacimli takılı kaldı güzel görünen saçları sevmeme ihtimal yoktur değil mi saçlar aslında çok önemli bence hani fizik güzelliğinden yüz güzelliğinden daha önemli çünkü kadını gösteren şey bence saçlarıdır Ve bir de şöyle bir şey var ki saçların bakımı gerçekten tam olarak formunda olması kolay bir şey değil
Bu sene öyle bir vaka gördüm. Üniversitede ilk zamanlar bi kız gördüm arkasından saçları uzun ve o kadar güzeldi ki 😍 sen dersin ki bu bir ortaçağ prensesi sonraki gün yüzünü gördüm kızın tipi kayık 😂
Normalde saçlarım kumraldı sonra saçlarımı o kızın sacları gibi yaptırdım. şu an ki profilimdeki saç o kızın saçı kadar güzel değil ama yinede beğeniyorum saçlarımı 😊
sırf saçla alakası yok güzelliğin, saçlarını kazıtmak zorunda kalan kadınlar gördüm yüzleri bebek gibiydi. Saçlarının olmaması güzelliğinden bir şey eksik etmemişti. :)
gayet yüksek bence yüz güzelliği ile saç genetiği farklı şeyler
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilimin bi annesi var yemin ediyorum kadının yüzü boyu posu fiziği saçları o kadar güzel ki tepeden tırnağa insanı kendine hayran bırakıyor ben sevgilime değil de annesine aşığım 🤣🤣