Evet var yoksa olmuyor ki yani yoksa saç sürekli böyle gözünün önüne filan düşüyor hareket bile edemiyorsun bunu yapmak zorundasın yani bu bir alışkanlık filan değil saçını kulaklarının arkasına atmadığın sürece yürümek bile imkansız çünkü gözlerinin önünü kapatıyor heleki bir de tam ortadan ayırıyorsan saçları var ya kesinlikle bunu yapmak zorundasın