


Şimdi ''Hay senin derdini seveyim'' diyeceksiniz ama dert etmiyorum sadece merak düzken daha iyiydi hem :D



Bence güzel görünüyor en baştan belirteyimm :D Benim de saçlarım liseye kadar düzken lise sona doğru kıvrılmaya başladı neden olduğunu bir türlü takip edemedim ama güzel bir şans olduğunu düşünüyorum. Sana da inanılmaz bir hava katabilir :D
Yani orası öyle ama fazla uzadıkça bigudi takmış gibi görünüyor :D
Bağımsızlığı ilan etmil ayrı devlet kurmak istiyor gibi 🤔 Bu olay kadınlarda var misal kıvırcık ama yapısını bozmuş belli ürünlerle eski haline ya da kıvırcığa dönebiliyorda seninki yatıp kalkmış gibi sankin
Onun bağımsızlığı benim oraya makas atmamla biter. Uzadıkça daha da kıvrılıyor düzelmiyor hiçbir şekilde :D
Takılsın ne zararı var 😂
kötü duruyor bigudi takmışım gibi sanki
Boynuzların çıkıyordur 😑
İçimde bir helboy yattığını biliyordum :D
Kim diye bakim dedim boynuzlarını mı kesmişler ne yaptılarsa kafasına sucuk yapıştırmış gibi duruyor 🤔
Onun boynuzları daha uzundu normalde, kırdı onları ve arada törpülüyor. Çok güçlü bir adam, süper karakter. Boynuzlandığı için öyle değil yani, sucuk da yapıştırmadılar kafasına tipi öyle :D
Amaa öyle duruyor 😂kabullenme benim için o sucuk adam 😂
Adamı sucuk yapacak adama sucuk adam diyorsun teessüf ederim :D
😂😂 yav tipinde meymenet yokki psikopat gibi duruyor kişiliğini bilmem🤔
Çok temiz kalpli ve kedileri çok seven birisi. Tip olarak bana benziyor ama karakter olarak benzemiyor :D
Kedi sevmiyor musun
Çok seviyorum ama evde beslemiyorum. O evinde 15-20 tane besliyor
Kedi adam olmuş o zaman
Sadece hayvansever birisi. Merhametli ve çok yakısıklı bir boynuzlu
Kırmızı hali değilde normal hali yakışıklıymış evett
Yok kırmızı hâli daha yakışıklı hem kızlar kırmızı tenli erkeklerden hoşlanıyormuş diye duymuştum
Hangi kızlar bunlarr?
bilmiyorum öyle dediler valla hafif kızıl tenli erkekler kızları baştan çıkartıyormuş :D
Demekki yokluk böyle bir şey 🤔
ahahahah bu meşhurdu bir aralar nice erkekler solaryumda tavuk gibi kızardı
Akıl yoksa demekk 🤭
:D :D
Yatma şeklinden kaynaklı öyle oluyor. Benim büyük oglaninda oluyor. Yıkayıp kurulunca düzeliyor. Allahim detaylı anlatımın inanılmaz hiç üşenmeden mi?🤣🤣
Benim yıkayıp kuruladıktan sonra gene kıvrılıyor. Herhâlde kıvrılmak istiyor müdahale etmiyorum artık :D
50 bin kelimelik bir Bence yazıyorum ona üşenmedim de buna mı üşeneyim :D
Fırcali tarak ile tara düzelir🤣
düzelmiyor öyle de senden daha inatçı :D
Fön çek sende🤣🤣
ona da ben üşeniyorum böyle kalsın o zaman :D
50 bin kelime yazmaya üşenmiyorsun ama 1 dk fon makinesi tutacaksın saçına üşeniyorsun 🙄
çünkü yazmayı seviyorum o yüzden üşenmiyorum :D
Tembellik yapma ya da saçını kes 😁
Ama pek uzun değil zaten. Olmadı örgü yaparım orayı ona üşenmem mesela :D
Bak o olur sen örgü yap oraya 😀
Olur mu olur.
Benim de önceden aşırı kıvırcıktı sonradan dalgalı oldu. Hep şaşırmışımdır buna.
Cevap
2Cevap
Yav oranın üstüne yatmışsındır sanki bonuscuk olmuş da kıvırcıklaşıyorum diyor😂
Ayrıca ben anlamadım bile nerde ne olduğunu korkma hala düzsün😂
oh iyi bari :D
Duş aldıktan sonra, ya da hep o tarafa yatıyorsan ondandır.
Bence her hali cok tatli nedenini bilmiyoruum ne yazik ki 😊
Ee senin saçın burada sarı nasıl oluyor bu diğer fotoda siyah açıkla bunu
Hani nerede sarı :D
Saçım kumral, açık ortamda kumral görünür kapalı ortamda siyaha yakın
Sen sarışınsın çocuk ben seni siyah saçlı sanıyordum hayallerim kirildi
sen hiç sarışın görmemişsin anlasılan :D
İşte gördüm sensin senin sacin siyah mı yoksa ben mi renk körüyum
Saçım kumral renkte. Profil fotomda siyah görünüyor çünkü kapalı ortam bir de foto makinesinin flaşından çekmiştim. Mesela kapalı ortamdaki bir fotomu atayım sana:
Böyle görünür ama güneş vurduğu zaman soru detayındaki gibi daha açık tonda görünüyor. Nesi sarı bunun :D
Yoo baya baya sarı işte 🤪
Şaka maka ateş topu gibisin mübarek
renk görüsün dicektim en sonunda sana :D
teşekkür ederim
Sahibin yoksa tadına bakabilir miyim 🤤
yok baktırmıyorum :D
Tolga Sarıtaş zannetim
Onun saçlar sarı
Saçların düz takılmaktan sıkılmış😃
sıfıra vurursam görür gününü :D
Depresyon sebebi 😅
bugune kadar hiç dış görünüşümden dolayı depresyona girmedim, girmezdim de şahsen :D
👏😃
Yatma şeklinden dolayı muhtemelen.
Mantıklı genelde hep sağ omzumun üstüne yatıyorum
Saçını tararsan düzelecek gibi duruyor :D
Düzelmiyor işte. Banyo yaptıktan sonra da düzelmiyor. Kıvırcıklaşıyor
Fön çekebilirsin oraya olmazsa
Her sabah kim uğraşacak fönle kalsın böyle o zaman :D
:D
Kırılmıştır, jiletle kazı, yeniden temiz saç çıksın.
BaZen olur öyle çok da şaapma
bence kıvırcık daha iyi ha bu arada kıvırcık değil o dalga
Ben kazımadan önce dümdüzdü kazıdım kıvırcık şu an
Yatma şeklinden dolayı öyle
Yok sana öyle gelmiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?