Sonsuza kadar kahküllü olarak hayatınıza devam etseydiniz bu sizi mutlu eder miydi?


Hayır sevinmezdim kışın sorun değil ama yazın çok büyük sorun çünkü havalar çok sıcak oluyor terliyorsun falan filan su içiyorsun sürekli o bölge terli ama üstünde saç var saçma olduğu için hava almıyor saçın kendi üretmiş olduğu yağ oraya bulaşıyor daha sonra gözenekler kapanıyor sivilce çıkıyor iz kalır.
Cevap
8Cevap
Perde kahkül kabulüm ama standart kahkülü sevmiyorum
şu an hoşuma gidiyor kahkul qma sonsuza kadar insan hep kendini aynı görmekten sıkılır. o yüzden sevinmezdim
Resimdeki çok güzel isterdim ama sonsuza dek mi bilemedim.
Hayır etmezdi sürekli aynı kesimi kullanmak istemezdim
Kız olsam sevinirim erkek olarak da kadınlarda (yakışanda) kakülü çok seviyorum
Kız olsam kakül bırakırdım net :d
Hiç sevinmezdim aksine üzülürdüm burnum kemerli olduğu için yakıştırmıyorum burnumu ortaya çıkarıyorr
Sen çiçek sonsuza denk böleee kal😀
Alnım kaşınıyor😁😁😁
kah ağlarım kahkülerim
Yakışmaz yüzüm kapalı olunca çirkin oluyorum
Teessüf ederim, sana çok yakışır kesinlikle :))
@fussemaniaq hiç sanmıyorum ama görüşürsek deneriz saçımı alnıma alırız felan
Hayal gücüme güveniyorum, yakışacaktır
Hayır çünkü gram yakışmıyor
yakışıyorsa sevinirim :D
Gorseldekini sevmiyorum🤗
Yok zaten 3cm suratım var
Bu fikir bana göre tam
Çalışıyorsa sorun yok
Sevmem kahkül
Üzülürüm
oturup ağlarım
Hayırr Allah korusun
Hayır çok kötü
Nasıl durduğuna bağlı
Ben bile isterdim
Hayir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?