Sevgilim kahkülğn çok kötü olmuş ben asla sevmem uzat dedi?

Ben her zaman kahküllüyüm. Bir sene uzattım dayanamadım yine kestirdim. Şu an ki sevgilim iğrenç asla sevmem diyip duruyor. Ciddi düşünürken tüm ciddiyetim gitti. Eski sevgilimle içimde kıyaslamaya başladım.( eski sevgilimi sevdiğimden değil sadece her halimle kabul ediyordu) O olsa her halinle tatlısın derdi. Ayrılmalı mıyım? Saç için bile psikolojik baskı yapanla olmaz sanki.
Sevgilim kahkülğn çok kötü olmuş ben asla sevmem uzat dedi?
Cevapla