Hola!💞 Bi' aralar saçlarımı pembe yapmak istiyordum. Ancak arkadaşlarım pembe saç itici ve kötü gözükeceğini söylediler. Sizce pembe saçlar itici mi görünür, yoksa çekici ve güzellik mi katıyor. Hangi taraftasınız? 🌈
Karar veriliyor: Pembe saçlı kadınlar çekici midir, yoksa itici mi?
Fotoğraftaki saç ve kadın o kadar güzel ki bu soruya nasıl itici denir bilmiyorum bence tamamen kişiye ve tarza bağlı. Çünkü aklıma Survivor Nagihan geliyor mesela pembe saç denilince :D Ona göre cevap verirsem itici, bu sorudaki kadına göre kesinlikle çekici derim
Çekicilik ya da iticilik olarak değilde şu yönden değerlendirmek istiyorum kesinlikle pembe saç kullanmak aslında hiç zannedildiği kadar kolay bir şey değil bunun boyanması ayrı sıkıntı boyayı tutturmak ayrı sıkıntı boyadıktan sonra da bitmiyor bir kere bu saçlara şekil vermediniz ama gerçekten kötü duruyor normal ev hali ile asla kullanamıyorsunuz bunu ve daha sonra gerçekten saçı yıpratıyor böyle aşırı derecede marjinal olan renkler mavi olur pembe olur yeşil olur turuncu olur böyle renkler saçları genelde yıpratıyor siyah veya kahverengi haricindeki renkleri pek tavsiye etmiyorum açıkçası çünkü saç artık saç olmaktan çıkıyor
İtici geliyor bana onun zevkine karışamam tabiki bana düşmez bu ama dışardan şey gözü ile bakıyorlar herkes ona baksın ben farklıyım havasına giriyor çoğu herkesin gözü benim üzerimde olsun havalarına o yüzden itici geliyor tabi bu benim görüşüm ama bi kızda görmüştüm aralarına yapmış röfle toz pembesi beyaz tenli bi kızdı masada oturuyordu kıza aşık oldum resmen o derece yakışmış
Hoş ben beğeniyorum bu tür crazy yaklaşımları. Keyifli geliyor. Artık oldukça da normal. Hatta geçen koyu yeşil desenli bir kadın fark ettim. Çok hoş tu.