Saçım aşırı yavaş uzuyor ve çok yağlı, ne yapmalıyım?

merhaba, ben eskiden hep saçım uzadığında kestirirdim şimdi uzatmaya karar verdim uzatıp ortadan ayırıcam, zaten saçım ortadan ayrılıyor ayrılmaya çok müsait bir yapısı var berbere gittiğimde bana 7-8 aya çok uzun olur süper olur sakın üstünü kestirme sadece yanları kestir dedi aynısını yaptım 4 ay geçti ama saçım hiç uzamıyor, o kadar yavaş uzuyor ki yanları kestirdiğimde 1-2 haftaya eski haline dönüyo ama üstümdeki saçım eski halinde kalıyor ve çok yağlı, sabah uyandığımda saçım kabarık, yağlı, biribirine girmiş ve kötü kokuyor. sürekli duşa girmesem de saçımı yıkıyorum ama fayda etmiyor. ne yapmalıyım lütfen yardım 🥺 daha gencim yaş ile alakalı bir şey değil.
Saçım aşırı yavaş uzuyor ve çok yağlı, ne yapmalıyım?
Cevapla