Yani her kafadan bir ses çıkıyor. Bazıları saçları asla kuruyken taramayın diyor, bazılarıysa saçlarınızı ıslakken asla taramayın diyor. Sizin bu konu hakkında görüşünüz nedir? #SaçBakımı
#lokomotif-portakal
#lokomotif-portakal
Islak taramaktan yanayım çok kırılıyor yoksa
Ben de nemli tarıyorum
Saçınız falza kadışıksa eğer biraz kurutup öyle taramanızı öneririm ama karşılıklık yoksa saçınıza fazla zarar vermeden tararsanız eğer sıkıntı olmaz bence.
Evet ben de oluyor düğümlenme :/
O zaman biraz kurutup taramanı öneririm.
Cevap
5Cevap
Az kurutup tararım. Nemli yani sonra tekrar kurutup tekrar taradıktan sonra..😬çok uzun çok anlat anlat bitmez😂
Ne ıslak ne kuru nemli gibi oluyor ıslak veya kuru olursa çok kırılma oluyo
saçlarımı hem ıslakken hemde kuruyken tarıyorum. Ayrıca hergün saçımı tararım🌺💭💫👼
Banyoda köpüklüyken taradıgım için çıktıktan sonra hiç farketmiyor kuru ya da ıslak taramam
Oda güzel ama kuruyunca kabarmıyormu
Yok derken benimki kadar değildir
Hafif kurumaya başlayınca tararım kuruduktan sonra yine tararım
ıslak döker, kuru kırar. orta nem seviyesi en iyisi
Islakken tarıyorum çünkü saçlarım ıslandığı zaman birbirine dolanıyor ve benim için saç taramak işkence gibi bir şeye dönüşüyor. Kuruyken düşünemiyorum bile..
Kuruyken denemiyorum bile :)
ıslakken genelde daha iyi
Islakken tariyorum ve fönlerkende. Bu sekilde düz oluyor. Kuruttuktan sonra tarayinca zor taraniyor.
taramam :D
Çok mu kısa?
Kuruyken tarıyorum
Daha çabuk kırılıyor derler. Doğru mu?
Kuru kuru taradigim için saçlarım hep kırık
O zaman nemli
Saçlarım parlasın istiyorum da çok mat duruyor ne önerirsiniz
Nemliykem yapcen topuzum bozuluyo sonra 😅
Taramam ana taramak zorunda kalırsam da ıslakken.
Islakken tararım. Kuruyken pek taramak istemem.
Kuruyken tarayın daha güçlü olurlar
ah canım ya saçmı kaldı kafada
Islak
Kırılmıyor mu?
Islakken
Kırılmıyor mu?
Hayır
Islakken daha rahat taranır
Öyle ama çok kırılıyormuş ıslakken
Islakken.
Kırılmıyor mu?
Nemliyken tariyorum
Ben de :)
Sacim o zaman daha az zarar goruyor gibi hissediyorum 🙂
iki türlü de tarıyorum
Islakken
Hafif nemliyken
Ben de :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?