Görüşler için teşekkürler
Şampuan seçerken kokuya mı yoksa içeriğe mi dikkat ediyorsunuz?
Görüşler için teşekkürler

Selam gadası 🙃
Genelde içeriğine pek bakmam gadası. Çünkü içeriği İngilizce olduğu için ne yazdığını bilemiyorum. O yüzden kokusuna dikkat ederek alıyorum. Birde en son kullanım tarihine dikkat ederim.
#gadası
Ben kokuya çok önem veriyorum. Gratise girince açar koklarım 😂
Şimdi knk söylenecek çok şey var sonra bana kızarsın sen beni aşağılıyorsun diye sjdjsg sustum mimit😑😂
Suss sen lanet 😅😅
Sustum lan yürüyen nefret 😒🤣
İçeriğe
☺️
25 gün sürdü😑
Yani diğerdende 6 ay sürmüştü fkgjg
Bence iki faktör de önemli.
Bir defasında çay özlü bir şampuan aldım.
Bir şampuan insanı hayata küstürebilir mi?
Benimki küstürdü. Feci kötü kokuyordu. Bundan böyle ıkiside önemli artık.
Cevap
23Cevap
Koku tabiki hangi markaya baksak tv de zaten 1 numara olarak gözüküyor saçmalık başlı başına kimyasal zaten doğal bişey mi kaldı bari kokusuna özen gösterek
İçeriğine bakarım. Ama kokusunu begenmedigim ürünü kullanmam. İçeriği bana uygun, kokusunu da beğendiğim bi ürün tercih ederim. Koku önemli...
önce baktığım ve dikkat ettiğim şey içeriğidir sonra koku
İkisi de çok önemli benim için.
Güzel kokmayan bir şampuanı sırf içeriği güzel diye kullanmam.
Ya da tam tersi olanı...
Tüm öğeleri dengeli ve kapsamlı gözeterek karar alırım. Şampuanın içeriği kadar çok önemli olan bir şey de saçlarımı yıkama usulüm...🦄🍀🍏⭐❤️
Saça uygunluğuna özelliğine en son kokusuna Aynı özellikte farklı kokular var çünkü 🙋♂️
Eskiden koku onemliydi ama büyüdükçe vücut yapısı değişiyor artık içeriğine önem veriyorum
İkisi de benim için önemli
ben içeriğine ve saçımın ihtiyacına bakarım. yağlı saç veye kuru yağsız saç gibi
içeriğe bakıyorum ben
Kaliteye hanımefendi Vichy kullanıyorum memnunum
Kokuya dikkat ediyorum
Herbal tercih ediyorum
Kokusu da önemli içeriğe bakarım
içeriğe bakarım kesinllikle :)
Kokuya bakarım sadece
HEİDEN SHOULDERS seviyorum
her ikisinede , ayriyeten markasına
Doğal mı ona bakıyorum bi
Saçıma verdiği faydaya.
İçerik
doğal olmasına dikkat ediyorum
İkisinede redoşş
Genelde içerik
İkisinede, genelde sık sık şampuan değiştiririm
bioblas kullanıyorum
İçeriğine.
İçerik
Valla ben kokuya🤭
Kullanım amacına
İçerik ve koku
Mentol süper
İkiside.
Keratine vs bakarım
Bitkisellige😊
İçeriye
Koku ve hangi saç türünün kullanması gerektiğine
Icerik
Koku dhhdjs
İçeriğe
Kepek çözümüne
Koku en son baktığım
Head shoulders
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?