Sizce saç bakımı kadınlar için mi daha zor erkekler için mi?


Bencede kadinlar daha zordur
Erkeklerin bi duş alıp bittiriyorla
Oysa kadinlar 2 saat duş alip 😂😢 sonrasi da saç kremi, saç boyatma ve yarim saat saç kurutma makinesi kurutiyorlar ondan sonra saç bruşing dum duz çekiyorlar, tarağ...
Kadinlari seviyoruz bunun icin kendi uzun bakimi yapiyorlar
Selametle
kesinlikle öyle
Saçlarım sık ve güçlü. İnce telli olduğu için doğal fönlü gibi duruyor. Bence bu direkt olarak saç yapısı ile alakalı. Ama uzun saç tabi ki daha fazla bakım ister.
dimi bence de
Cevap
16Cevap
Kadınlar için daha çok zor bana göre her hafta başka bir bakım yapmak yordu beni
sfsdfn çok iyi anlıyorum seni
Kadınlar için daha zor erkeklerin saçı kısa şekil verme gibi dertleri yok biz öyle değiliz saçlarımız uzun bakım yapmamız gerekiyor.
aynen öyle bence de
saçı uzun olanlar için.. erkek kadın fark etmez.. :(
kadınlar ama genelde
Kadınlar boyası bakımı keratini taraması oohh anlatırken yoruldum
dfdsknfkj haklısın
Erkek için niye zor olsun, çoğunda saç bile yok...😆
@misss34 sen biniş bonus gruba dahil oluyorsun bu durumda 😂
@misss34 ya o binişi sil, onu klavye uydurmuş😆onu sayma
sjkfndsjfk doğru
Kadınlar için tabi.
Sadece duştan çıkıp saç kremi kullanıp tarayan bir insanım.
Nesi zor ki bunun.
kesinlikle kadınalr için
bir tane kari bulursam sacini yikat tarar kuruturum lutfen biri benimle sevgili olsun
dslkndfndskjfdns ilan mı bu
Kadınlar için tabiki
kesinliklee
Her iki taraf içinde zor
kadınların daha zor ya
Kadınlar için tabikide daha zor.
evett bence de
Kadınlar için çok daha zordur
kesinlikle
Kadınlar için daha zor
bence de öyle
Elbet kadınlar (saçlar uzun genelde)
aynen bence de
Kadın erkek fark etmez uzun saç herzaman daha zor
genelleme yaparsak kadınlar bence
Saçım yok ki :) Şanslıyım :)
skdjfndskj çokk
kadın
bence de
soldaki hanımefendinin saçları harika 😻
klfdklf aynen
Kadınların daha zor
kesinlikle
Kadınlar için
bence de
uzun, ince telli ve elektrikli saçlar için
aynen öyle
Kadınlar için tabiki
kesinlikle bence de
Erkekler
hadi ordan djnajkd
Tabiki de kadınlar
bence de
Aynı bence
kadın daha zordur ya
Garilar icin zor.
garı mı..
Yes. Bu arada ben de arkeologum
Kadınlar için
kesinlikle
Kadınlar :(
kesinlikle
kadınlar
nett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?