Görüşleriniz için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?
Bugüne kadar en fazla ödediğiniz kuaför/berber ücreti ne kadardı?
Görüşleriniz için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?

Valla saçıma ombre yaptırdım 850 tl, kaşımı ve tüylerimi aldırdım 150 tl, saçımı kestirdim 50 tl, saçıma bakım yaptırdım 250 tl, tırnaklarıma pedikür manikür french yaptırdım 110 tl. 1410 tl yapıyor. Valla erkekler eşlerinizin güzel olmasını istiyorsanız katlanacaksınız. Hadi ombre her zaman yaptırılmıyor ama diğerleri 20 günde bir olan şeyler.
Sıfır 😂😂😂😂çevremdeki tüm kuaförler yakin arkadaşlarım
Biri binanın girişinde acmis zaten dükkanı her gün yanındayım
Sorun şu ki ; o beni rahat bırakmıyor 😂😂🤦♀️
600 tl🙄
Yorumlara şöyle bir baktım da yüksek fiyatlar havalarda uçuşuyor. 😄 Ben en fazla 30 lira verdim. Son dönemde de 30 lira diye devam ediyor. Saç kesimine ideal bir ücret diye düşünüyorum.
Peki sen ne kadar ödedin? Kanada’da ücretler ne kadar? 🤔
Baya pahalı🤭
Susmak daha iyi kimkio beyfendi jsjjsjs
😇
Cevap
47Cevap
500 verdım sacımı yaktılar ondan beriş kendı sacımı kendım boyuyorum😂😂
ve harikayım bu konuda💃💃😂
Paranla rezil olmuşsun🤑
Valla benim kuaföre gitmem sayıldr o kadar az gittim ki 😂 ve asla çok para ödemedim
@MATRAXCA gitmiyorum ki kuaföre 😂
Turkiyede 600 650 civari bisey odemistim.
Yasadigim ulkede 120 euro odemistim ama sadece sac kesimi degildi manikur pedikur sac bakimi falan vardi
gitmıyorum . hele ki covid sonrası dusunmuyorumda.
sarjlı 2 makınam var sac sakal onla halledıyorum.
Eski mesleğim kuaförlük o zaman 2009 yılında aldığım en yüksek ücret 5p lira civarı
Şimdi ise 60 lira veriyorum
Hiç bilmiyorum ki kuaföre ablamla gidip hep ona ödetiyorum valla hiç şimdiye kadar ne kadar ödediğime dair bir fikrim yok😅
En fazla 200 felandır daha da fazlasını hayatta vermem. Zaten pekte gitmem , kendim hallediyorum
Damat tıraşı gelin başı olayına gitti meblayi ne sen sor nede ben söyleyeyim
100 tl ama efsane yapmıştı sonra tabii odun bubamın bana etmediği laf kalmamıştı
En son Türkiye de 2019 da gitmiştim hatirlamiyorum nekadar verdiyimi komple bakim yaptirmiştim
Saç, sakal, ağda, maske ve yıkama yaptırdım desem 50 lira vermişimdir en fazla 🤔
2k civarı ödedim tabi buna birçok şey dahildi son oldu 😂
Kuaföre en fazla 500 lira civarında ödemiştim ve o an sanki kazıklanmışım gibi hissetmiştim 😂
Bir dönem sac sakal 10-15 TL iken 30 TL vermiştim 😂
50 usd... Bktan bir saç traşına moskova da tam o kadar ödedim.
40 Tl saç kesimim, sakal traşını 20 Tl, ağda 20 Tl, ben genelde saç kestiriyorum.
Bebeklikten beri saç kesmiyorum annem uzat diyor bana
100 lira vermiştim çok koydu ulan 30 liraya zaten kestiriyorum terbiyesiz yüz lira ne parasında değilim ama kandırılmış hissediyorum.
Ben yedi yıldır kendim traş oluyorum ustura ara makaz makine hepsi kuaförler inanmıyor
480 lira mıydı neydi o civarlar bi şeydi
Benim sabit 100 tl 😀😀
Allah'tan erkeğim, 35 TL yi geçmedi henüz 😄
Hiç hatırlamıyorum.🙄
Aynı ya, özel bir durum olmadı.
biz erkekler berbere fazla para vermıyoruz
en fazla 35 daha üstü olmamıştır
En fazla 40 lira ödedim.
30 lira
Yooo😂
İyiyim merak etme😅
Niye be beni niye düşünüyorsun😂
Ben olsam beni düşünmem😂
Teşeklürler🙂
150 TL üzeri vermedim..
Güzellik merkezine 6000 tl ödedim😀
65 TL perso 😂
250 tl
Otuz Beş
1000 tl civarı.
600 gitti.
30 tl oldu sanırım
90 lira
Sadece saç. Tlye çevirince böyle 90 lira yani
250 tl.
600 tl ombre yaptırdım yaptırmaz olaydım...
Güzel yaptılar da turunculaştı zamanla boya yok oldu bidaha tövbe
30 tl
50 TL
Hatırlamıyorum
200 tl
30..
75 tl
250 -300 ₺
50 tl
70 lira
50 lirayı geçmemiştir.
150 😂
1300 tl ödemiştim
100 sanırım :D
50 tl
10 kuruş
180 liraydı..
65 tl
20 tl
190 lira
40 TL
Ya çok ucuz bende 20 fazla veriyorum
50 tl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?