Pek hatırlayamıyorum yani ama bayağı Ödemiştik sadece kuaförlük değil başka şeylerde yapılmıştı işte tırnak saç diğer başka şeyler daha yapılmıştı o yüzden baya bir para Ödemiştik çok iyi hatırlıyorum ama şöyle bir şey var ki o parayı ödedikten sonra biz iki ay filan hiç bakım filan yaptırmadı o kadar çok işe yaradındjcjc
Kaş bıyık için gittim hep bide 2 kez bacağımı alma durumum olmuştu 2 ay oldu sanırım gitmiyorum ama bayrama yakın gitmem lazım kaşlar alınması gerekiyor iyice uzamasını bekliyorum Recep İvedik gibi 😂 kuaför evde alıyorsun diye kızıp utanıyorum.
3 ay önce sac rengimi actırdim karamele çevirdim çevirmez olaydim saclarimdan olduguma mi yanayim verdigim parayamı açma boyama keratin cart curt derken 1700 lira verdim bir daha aslaaaa aslaaaa insani yolan kuaforlere gitmem hepsi ayni malzeme
600 TL ama çok üzülmüştüm saçımı boyatmıştım ombre siyah ve kırmızıydı iki gün içinde boya aktı kırmızı renk çabuk akar dediler de iki gün içinde akacağını tahmin etmiyordum hayla kendimi kazıklanmış gibi hissediyorum 😑
Epey ekonomik çünkü kuaföre pek gitmiyorum, çok sevdiğim bir ortam değil, evde saçlarıma kendim bakım yapmak ve sağlıklı beslenmek en güzeli derim.. #TubaSueda 🍀
Benim gittiğim kuaför de öyle videolar fotolar kullanıyordu aldandım. Bi gittim benim saçım dahil bloggerların kullandığı selfie çember şeklinde ışık varya onunla çekip efekt yapıp paylaşıyorlar saçımızı. O kadar tablo gibi hatasız saçlar mucize yani ünlülerin saçına bile bakıyorum o tarz saçlar yokken bize nasıl yapsınlar. Saçım açık kumral bebek kumralı sağlıklı ve sarıya çok elverişli benimki bile o saçlardan olmadı yani