Saçlarınızın bakımı için ne tür uygulamalar yapıyorsunuz?
❤️


Şampuan ve saç bakım kremi uyguluyorum. Malum sıcaklardan saçlarımız da en az bizim kadar etkileniyor. Uygun şampuan ve kremi kullanmak benim için yeterli geliyor. Bir de argan yağını kullananlar var, onu da denemek gerekiyor.
Pantene 7 24 Bakım kremi benim olmazsa olmazım. Yumurta akı ve zeytin yağını yapıyorum bazen
Şu anda her gün taramak ve saç kremimden başka bir şey yapmıyorum
Teşekkür ederim kuzu
Cevap
4Cevap
Saç yapıma uygun ürünler ve doğal bakım yağları kullanıyorum. Pek bir şey yapmıyorum gerekte yok zaten
Genellikle saçlarımı yıkıyorum ve bakım yapaya çalışıyorum ve saç kremi kullanmaya çalışıyorum
Saçımı yıkıyorum ve sürekli tarıyorum, henüz krem almadım
Ben bioxcin bakım seti kullanıyorum içinde her şey var
Krem, maske, Argan yağı
Şampuan, saç keremi ve argan yağı kullanıyorum.
çok bişey yapmıyorum sadece yıkıyorum :)
Krem yağlar şampuan
yıkıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?