Arkadaşıma şaka yapmak için şampuan şişesine krema doldurdum, fark edince çok kızdı. Siz olsanız kızar mıydınız?

Çok da kızılacak bir şey değil bence ya. Şaka yapmak istemiştim de tepkisi sandığımdan daha fazla oldu. Sizce haklı mı?
Arkadaşıma şaka yapmak için şampuan şişesine krema doldurdum, fark edince çok kızdı. Siz olsanız kızar mıydınız?
Cevapla