yıkarsınız ama önermem. sebebini sorarsanız, derinizin PH degeri 5,5 civarıyken Sabunun yanılmıyorsam 8 civarı. Yani deriniz hassas ise zamanla tahriş olacaktır, değilse de yapmanızı tavsiye etmem çünkü uzun vadede faydası yok. Ek olarak suda bulunan kireç yüzünden uzun saçınız varsa, yıkanmamış gibi bir görüntü olacaktır. çünkü saçınızda bu kireç birikime yapacaktır. Size uygun bir Şampuan kullanmanız daha mantıklı.
herşey kimyasal su dahil. sabun tensid içerir sodium lauryl sulfat gibi. bu saçı yıkar. şampuanda fark olarak PH değeri kafa derine uygun olarak üretilir. Eğer kimyasallardam uzak kalmak istiyorsan Su içmemen gerekir, ya da meyve sebze yememen gerekir. Çünkü hepsi kimyasal içerir (insanlar eklemez). Eğer eskiden olana bakacaksak birçok şeyi yapmamanız gerekir. Örneğin Telefon kullanmak gibi. 🧁💗
@nyanya1384 yuksek oranda kimyasal icerir yazmisim aslimda ve sabun daha az iceriyor en azindan icinde zeytinyagi vs. var benim kullandıklarımdan bahsedersek. Eskiden kullanilmasi konusu da sabunla sac yıkanır mi sorusuna eskiden sampuanla mi yikaniyordu manasinda yazmisim cok acikca. Şu an sabunla yikanilmali demek istemiyorum. Sabunla yikamak bana normal gelen ama sampuanla da yikaniyorum mesela. Bilgiler icin tsk
kimyasal ve doğal diye ayrım yok. saf zeytinyağı da kimyasal içerir ve tamamen doğaldır. benim meselem sabun kullanmam ya da kullanmaman değil. bu tamamıyla senin kendi tercihin olur. Benim söylemek istediğim, terimleri anlamlarından koparman. bunu tek sen yapmıyorsun, kızmıyorum. Ve bu anlam kargaşasının pazarlamada çokça kullanıldığını biliyorum. böyle bir algı var. insanlar doğal olan herşeyi daha az zararsız olarak görüyor. Örnek verecek olursam Arsen ve Siyanürde tamamen doğal olarak, doğada bulunuyor. Ama bu onları daha az zararlı kimyasal yapmıyor. Konu uzun ama umarım birkaç cümle ile birazda olsa anlatabilmişimdir. sana iyi geceler dilerim 💗
En İyi Cevaplar