Bi bilen varsa bu konu hakkında bilgi verebilirmi saç ekiminin 11. Günü saçlarıma bundan sonra nasıl bir bakım yapmam lazım nelere dikkat etmem gerekiyor bilgi verecek alanında uzman kişiler var mı
Saç ektirdim, ekim sonrası saçlarıma nasıl bakım uygulamalıyım?
Prp ve mezoterapi yapmadılar mı Aşırı uygun fiyata ektirmişsin umarım gönlünce olur. 11 gün diyorsun kabuk atma yapılmış gördüğüm kadar.. verdikleri şampuanlar iyi eger faydasını görmezsen hair md nin ürünleride çok iyidir ama swıss ten gelen ürünleri almanı tavsiye ederim orjinalleri onlar
Bizim arkadaşlarda ektirdide senin ki kadar iyi çıkmadı. Bir şampuan var. Harika sonuçlar elde edebilirsin. Istersen dene. Kullanan arkadaş söyledi Sende de iyi sonuç vereceğini düşünüyorum
En doğru olanı vermişler. Evocapil biraz pahalıda olsa aldığı parayı hakediyor. Doktorlar ne demişse onu uygula. Bizim ülkemizde akıl veren çok olur. Bilincisce konuşurlar. Herkesin her dediğini uygulamaya kalkma.
Saç ekim sonuçları diye forum var başlık açıyorsun Örn 4400 greft medhair saç ekimi 23.06.2021 fotolarını ekliyorsun ektirmesen önce sonra onlar soru soruyor sen soruyorsun süreçte karşılıklı fikir ediniliyor çok efektif bir yer doğrusu
Evet şok dökülme olur 4 ve 5 inci aylarda yeniden çıkar Saça sağlığına bakmak süreci olumlu etkiler Biotin al dr una danış Minoxil içine dutasterid katarsan palmiye gibi coşar saçlar