Arkadaşlarıma uyum sağlamak için saçlarıma her hafta para harcamak zorunda mıyım?

4 kişilik bir yakın arkadaş grubumuz var. Liseden beri birlikteyiz, her şeyi birlikte yaparız. Üniversiteden beri düzenli yaptıklarımızdan biri de her hafta kuaföre saç bakımına gitmek. Başlarda eğlenceli oluyordu ama artık çok gereksiz ve fazla geliyor. Ne zaman konusunu açsam sanki onları eleştiriyormuşum gibi bana tavır alıyorlar. Ben de ortam bozulmasın diye bir şey olmamış gibi gitmeye devam ediyorum onlarla. Sizce sadece onlara uyum sağlamak için saç bakımına her hafta yüzlerce lira harcamak mı zorundayım?
Arkadaşlarıma uyum sağlamak için saçlarıma her hafta para harcamak zorunda mıyım?
Cevapla