Günümüzde gelin saçları pahalı olduğu için bazı gelinler artık gelin saçı yaptırcam ya da randevu alıcam diye gelmiyor sıradan bir kişinin düğünü gibi gelip model begenip saç yaptırıp gidiyorlar evde diğer detaylara iniyorlar duvak falan sosyal medyada düğünü olurken anlıyoruz gerçeği sizce dogru bişey mi bu?
Gelin saçı pahalı diye sade bir saç yaptırmak normal midir?
Pahalılıktan mı emin değilim. Sanırım hep aynı tarz modeli olmaktan sıkıldılar. Daha çok böyle doğal görünen modeller tercih ediliyor. Sanırım fazla abartılı saç model stilleri artık sıradanlaşmaya başladı. Demode oldu. Mesela evlenicek olsam şöyle tarz tercih ederdim.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayyyy buna bayıldım ama bizim işin hileleri çok ya
Bazı kuaförler az işçilik yaparak yüksek meblağ olacak şekilde para aldıkları için gelinler bu yola başvuruyor. Eğer ki işçilik güzel olsa insanın gözü verdiği parayı görmez.