Saçlarımın rengini açmak isterken oksidan ile yaktım. Şimdi nasıl bir bakım uygulamalıyım?

Sinirimden çığlık atıyorum resmen. Saçlarımı az açayım dedim. Onu da oksidanla hızlıca hallederim diye düşündüm. Satış elemanı 0.6 yerine 0.9 vermiş ve bende hiç fark etmedim. Saçlarım lastik gibi oldu. Çekince havaya fırlıyor pişmaniye sanki. Ne yapacağım. Nasıl bir bakım uygulamalıyım.
Saçlarımın rengini açmak isterken oksidan ile yaktım. Şimdi nasıl bir bakım uygulamalıyım?
Saçlarımın rengini açmak isterken oksidan ile yaktım. Şimdi nasıl bir bakım uygulamalıyım?
Cevapla