Saçlarımı iki defa açtım, şimdi nasıl bir cila & pigmentasyon yapmalıyım?

Farklı ışıklar altında saçım çok farklı renklere bürünüyor XD O yüzden iki resim atacağım. Ama söyleyeyim Saçım krem veya krema renklerinde. Tabi yer yer daha çok açılan saçım var özellikle öndeki bir tutam daha az açıldı, tepem farklı bir renk oldu xD xD ,

Saçımı 10.14 igora tüp boyayla boyamak istiyorum ve içine 0.22 yerine 0.11 den katmak niyetindeyim ama önce bir cila veya pigmentasyon işlemi yapmak istiyorum.

Nasıl bir formül önerirsiniz bunun için?

İlkine daha yakın olmakla beraber resimdekinden daha çiğ. Ancak beyaz ışık altında yeşeriyor gördüğünüz üzere.

Saçlarımı iki defa açtım, şimdi nasıl bir cila & pigmentasyon yapmalıyım?
  • Güneşsiz gün ışığında. Tepe rengim uçtan daha açık çiğ bir sarı.
Saçlarımı iki defa açtım, şimdi nasıl bir cila & pigmentasyon yapmalıyım?
  • Karanlık ortamda beyaz ışık vurunca.
Saçlarımı iki defa açtım, şimdi nasıl bir cila & pigmentasyon yapmalıyım?
Cevapla