Saçlarımı kestirdiğim için pişman oldum. Ne kadar sürede uzarlar?

2 gün önce belime gelen saçlarımı çeneme kadar kestirdim. Normalde bu kadar kısa olmayacaktı ama klasik kuaför işte kısacık kesti. İlk başta hoşuma gitmişti ama şu an pişmanlık duyuyorum. Saçlarım hızlı uzuyor aslında ama gene de huzursuz hissediyorum. Tahmininizce ne kadar sürede en azından omuzlarıma falan gelir? Daha hızlı uzamasını nasıl sağlarım? Yardımcı olursanız sevinirim. Yemin ederim gözüme uyku girmiyor çok moralim bozuldu.
Saçlarımı kestirdiğim için pişman oldum. Ne kadar sürede uzarlar?
Cevapla