Saçlarında beyaz var mı? İlk beyaz ne zaman çıktı?

Henüz saçımda beyaz yok. Bu kadar strese rağmen... Sende durumlar nasıl?


Selam,
Var maalesef. Hem de 10-15 tel arası. Çok da belli olmuyor aslında ama stres çok etkiledi.
14 yaşlarımda filanken çıktı galiba ilk beyaz.
Maalesef var. Çok az ama yine de yakından bakıldığında seçilebiliyor. Saçlarımda ilk beyazı 20'li yaşlarda görmüştüm. Gerçi bendeki hayata olmaması mucize olurdu muhtemelen. Sakalda da çene kısmında var. Ama yine de aynaya baktığımda onların bana farklı bir karizma kattığını görüyorum açıkçası.. 🙂🙂
Var bakır eksikliğinden kaynaklandığını söyledi dr babama sordum benimde aynı yaşta olmaya başladı deyince genetik olduğunu düşündüm ama eksiklik bakırmış takviye edince beyazlar dönmeye başladı.
Saçında beyazlar var ve bu durum beni çok rahatsız ediyor boyuyorum kapanmıyor benim psikolojimi olumsuz yönde çok etkiliyor ilk beyazlarım 30 lu yaşlarımda çıktı
Cevap
16Cevap
Var. Hiç kapatmadım o beyazları.
İlk me zaman gördüm. Hatırlamıyorum.
Şu an için beyaz yok saçlarımda. Bakalım ilk beyaz ne zaman çıkacak
beyaz var tabii bolca hemde. sakalımda bile var ve çok seviyorum onları hepsi benim bebeklerim :D
Bebeklikten kalma 1 tel var. Annem nişan olduğunu söyledi. Kısaltıyorum görünmüyor zaten.
Var maalesef 2-3 tane felan ama şimdilik iyiki fark edilmiyor
Evet saçlarımda beyaz var. Ne zaman ilk beyaz çıktı hatırlamıyorum.
Var hemde baya baya😂😂 lise 1 de başlamıştı bende 😂😂
30 gelmeden tek tek görüyordum şimdi biraz fazlalaştı 😟
3/4/5/8 sayısını bilmiyorum ama var ya 😀 bu sene çıktılar
Arada beyazlar var. Genetik qaıiba. Az. Umarım çoğalır. Güzel görünüyo
kıvırcık değilsen boyatma
@mühendis128 değilim
var 16 yaşında çıktı. ablam öldü o sene sonra 2 tane çıktı. bir şeye sıkılırsam bakıyorum çıkıyor hemen
19 yasindayim sacim beyaz doluu..
3 yildan beri de var.
Uni sinavi yakti beni be.
Saçlarımda ilk beyaz 39 yaşımda çıktı. Şu anda bembeyaz.
12yasinda cikti suanda saclarimin arasnda var ustlerdede boyuyorm meçbur.
Hayır yok yazmaya korkuyorum şimdi çıkar diye. 😅
Ne zaman beyazladı hatırlamıyorum.
Var, ilk 13 yaşında falan çıktı.
üniversite bittikten sonra .18 yasında
Sarının yanında siyah var ama beyaz yok şaşırtıcı
Daha yaşımız ne beyazımız olsun 😄
ben senin yaşındayken beyazım çıoktu
Bugün bir tane yakaladım.
Çok var, 17'de falan çıktı.
Daha 12 yaşımda vardı.. şu an yarısı beyaz😜
Keşke beyazlayacak bir saçım olsa 🤭
30 yasima girdigimde cikti
Kendimi bildim bileli 4 5 tel beyazım var
Sakallarimda var ya :)
Hayır yok
Bir tane var.
Henüz yok
Evet var
Henüz yok.
Yok çok şükür
O hemde nasil
Saçlarım kar gibi :)
Hiç yok
Evet var
Bir iki tane var.
Allaha şükür yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?