Benimde çok dökülüyor bu ara nedenini anlayamadım bende özellikle duşta çok dökülüyor. Karanfil ya da lavanta iyi geliyormuş onu denemeyi düşünüyorum ama büyük ihtimalle mevsimlerden bir soğuk bir sıcak iyice garip oldu havalar.
O kadar çok saçım dökülüyor ki kel kalıcam diye korkuyorum. Mevsimsel mi yoksa başka nedenlerden mi bilmiyorum. Ayrıca 26senelik hayatımda ilk kez saçımda kepek oluştuğunu gördüm. Nasıl bi çözüm denemeliyim bilmiyorum.