Saçlarım lastik gibi esneyerek kolayca kopuyor, ne yapmalıyım?

Saçlarım kıvırcık bonusa benzer bir model geçen günlerde fark ettim de herhangi bir teli tutup yavaşça çektiğimde uzuyor ve hemen kopuyor 9 aydır falan kestirmiyorum saçımı son 3 hafta boyunca her gün yıkayıp kurutma makinesinin en sıcak ayarında kuruttum okulumdan dolayı. saçımda boya, keratin, perma falan hiçbiri yok sadece yıkarım çıkarım başka bir şey de kullanmam neden böyle olmuştur bilgisi olan var mı?
Saçlarım lastik gibi esneyerek kolayca kopuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla