Her iki koşulda da bizlerin zararına olan uyuz bir durum aslında. Ben saçlarımı ne bağlıyorum ne de açık bırakabiliyorum. Verdiğim şekil bile şekil sayılmaz aslında.😁Saçlarımızı bağlasak baş ağrısına sebep verirken açınca ensemiz pişiyor bu sıcaklıkta. Yaz aylarında sıcağa inat edip alev olan saçlarla nasıl baş edilir? Sen saçlarına nasıl bakıyorsun? Hangi şekli veriyorsun?#benkendall#saçbakımı
Açık saç terletir. Bağlı saç ağrıtır. Sen saçlarınla nasıl uğraşıyorsun?
Toplasam sıkı olduğu için migrene davetiye çıkartıyor resmen, salınca da ya terden kabarıyor ya da ensemi yakıyor.😒 Maşa yapıyor ve öylesine toparlıyorum ya da balık sırtı denilen örgü ile kullanıyorum, çareyi bunlarda buldum artık ne yapayım. :/