Uzun saçlara bayılıyorum keşke daha da uzun olsalar 😂 Son zamanlarda saçlarımı kestirmek istiyorum ama uzun saçlarımdan da vazgeçemiyorum. Karar veremiyorum ne yapmalıyım?
Saçlarımı kestirmek istiyorum ancak uzun saçtan vazgeçemiyorum. Sizce saçlarımı kestirmeli miyim?
Kadın ve erkekte uzun saçın en büyük sorunu, bakım problemi ve dökülme.
Bu nedenle sacların gürse de zayıfsa da yakışacak güzellikte kısaltmak yerinde bir karar olur.
Saçın olumsuz bir yanida, farset bir ağacın durumu gibi : kökleriyle verimi faydalı şeyleri emerek büyür, uzar. Uzadıkça da daha fazla faydalı verimli şeyleri kullanır. Bu açıdan da kısaltmak yerinde bir karar
Sakın, sakın, sakın. En basta aa ane hos oldu cok cool falan diyoruan ama bir iki haftaya ne alistihin gini toplayabiliyorsun, ne alistigin gibi masa ya da duzlestirici uygulayabiliyorsun cünkü kisa oldugu iicn kafanda garip duruyor ne de istedigin gibi sekil verebiliyorsun, uzun sacalri olanalra özenmeye basliyorsun uzatmak icin binbir yol deniyorsun valla girme hic o topa 2 yila ancak eski boyunu aliyor
Benim belimdr ve uçları doğal sarı olan saçlarımı pat diye omzumun bir parmak üstünde kestim. Evdeyim deneyryim dedim ve uzun şu an çok kötü geliyor aşık oldum saçlarıma. Kafa yapısına bağlı biraz yakışıp yakışmamadı
Bir kerede belime kadar ben uzatayım şu saçı artık özeniyorum sonra bir daralıyorum bir bişeyler oluyor daha bu gün kestirdim. Saçların çook uzunsa biraz kat attırıp kısalta bilirsin. Bakımsız dümdüz uzun saç aşırı paçoz duruyor
Kestir canım ne olacak ayrı bir hava katıyor insana kısa sac. biBenim saçlarım 3 yıldır hep omuz hizasında hatta daha üzerinde o kadar rahat ki kullanımı hiç uzatmak gelmiyor içimden kısa saca alışırsan vazgecemezsin