Sakal, saç ikisine de zaten evdeyim diye sürdüm bir ton açıldı. Bir daha denemenin zararı olur mu sizce?


Zamanla rengi değişir gibime geliyor mesela sakalın koyu saçın açık renk ya da tam tersi olabilir eğer bu renginden memnunsan dokunmamanı öneririm.
Ya limon çok asidik şahsen benim tenim çok hassas beni maske yaparken birçok kez yakmışlığı var kendi cildini en iyi sen bilirisin.
Cevap
0Cevap
Bir zararı olmaz içinde kimyasal bir madde yok çünkü
nasıl actın ya bana da soyle
hmm tsk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?